2009-02-23 Måndag

2009-02-23 / 23:34:50
Tjenixen!

Är sjuukt trött just nu. Har i princip inte sovit någonting inatt.
Steg upp klockan 04 drygt, efter att ha försökt somna i 1.5 timme.
Jag hatar mina höfter för tillfället!
Låg vaken till ungefär 06 och lyckades äntligen somna då.
Men vad händer!? Jo, Johannes larm på mobilen börjar ringa kl 07.00!
07.00!?!? Hur tänkte han!?
Sen var det kört. Kunde inte somna om. Höften värkte som aldrig förr. Kändes som hela benet skulle
lossna från min kropp.
Började maniskt leta efter en alvedon. Gick igenom ALLA väskor jag har här hemma och lyckades till slut,
i botten på en av dom,  hitta en alvedon.
L Y C K A!
Värken i höften gav med sej så fort alvedonen började verka. Underbart.
Jag somnade och sov i dryga två timmar.

Blev väckt än en gång av en telefon. Denna gång var det min. Jea ringde och ville komma förbi.
Mycket trevligt initiativ! Att hon sen hade med sej massa gófika gjorde ju inte saken sämre! ;)
Matilda hade hon med sej också.
Snackade skit i några timmar tills det var dags för tjejorna att bege sej hemåt igen.

Fick till middagen främmande av Johannes storebror, Joakim.
Han komme med en gungstol som nu tydligen också ska rymmas här hemma.
Blir nog bra det där. Kanske.

Har nu ikväll hunnit hälsa på Matilda en sväng också och fått min lugg klippt.
Får se hur jag trivs med det.

Känner nu att höfthelvetet börjar värka och halsen bränna så jag får väl helt enkelt hämta mina,
 förtillfället , bästa vänner. Alvedonen och Samarinen!








Återkommer imorn!
God natt!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: