2009-02-22 Söndag

2009-02-22 / 11:19:27
Godmorgon!

Blev aldrig att jag skrev något inlägg igårkväll.
Var så jättetrött när vi kom hem så jag ides rent inte.
Kvällen blev iaf jättetrevlig.
Maten vi blev bjuden på var Grekisk Pyttipanna, något varken jag eller Johannes ätit tidigare
men som vi uppskattade väldigt mycket bägge två.
Blev dock en ganska tidigt kväll dels pga att Fröken Wikström inte riktigt orkar hålla igång lika länge nu som tidigare,
men också pga spring i benen. Hatar verkligen när ''springet'' kommer igång på kvällarna.
Går inte sitta. Går inte ligga.
Men som sagt. Trevligt hade vi iaf. Som alltid.

Idag då?
Jag skulle egentligen fara iväg till Linda på Blingo-party, men det blev inställt pga sjukdom.
Tråkigt.
Hade sett framemot att fara dit och kika på den nya kollektionen nu inför sommaren.
Men det går väl fler tåg, hoppas jag.
Nu blir det istället så att jag, Johannes och Märta ska ta en välbehövlig promenad till min kära far med sambo
och hälsa på.

Efter besöket hos min far är det dags att bege oss mot min kära moder för middag.
Kvällen är än så länge oplanerad.
Är helt öppen för förslag.

Ska nu gå och väcka Johannes. Igen.

Skriver mer sen ikväll.

På återseende.










Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: