2009-02-18 Onsdag

2009-02-18 / 23:05:04
Hallå!

Har inte hunnit skriva tidigare idag.
Vaknade imorse på inte bra humör. Har sovit skitdåligt inatt pga otroligt mycke sammandragningar.
Har dock varit lugnt under dagen. Typiskt.

Dagen har iaf spenderats hos min mor, efter en välbehövlig dusch på morgonen.
Har ganska precis kommit hem. Johannes ville helst jag skulle vara borta ganska länge ikväll så han fick ha Peter för sej själv ett tag. :P

Har förresten namnsdag idag också. Grattis till mej! :)
Nu har jag även införskaffat batterier till kameran så förhoppningsvis så kommer det att dyka upp lite bilder nu här framöver.

Ska göra kväll nu, känner att jag är ohyggligt trött!

Sov så gott allihopa!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: