2009-02-02 Måndag

2009-02-02 / 23:30:57
Hej!

Verkligen länge sen jag skrev nu... Har inte haft så mycke att skriva tror jag. Har nog inte det nu heller men, hursomhaver.

Helgen har varit lugn, väldigt lugn.
Fredan hände det inte så mycket. Skulle egentligen till stan och göra lite ärenden men somnade till mitt på dagen och sen var det som för sent så det blev aldrig av.
J åkte iaf till P i Byske på kvällen och hälsade på och jag såg Let´s Dance här hemma och bara myste.

Lördan steg jag upp ganska tidigt och duschade och gjorde mej klar för att börja traska mot J och M och pussa lite på tvillingarna. Gick dock inte som jag tänkt när dom som vanligt började grina när dom såg mej :S :P
Fick mej iaf lite fika och efter det hämtning av J för att åka vidare mot min kära fader med sambo och hälsa på.
Blev middag där, '' PanPizza a' la' pappa '', riktigt gott faktiskt!
Kvällen spenderades hemma med finalen av Körslaget!

Söndan låg jag i soffan och småsov hela dan och såg på en del repriser från veckan. Alltid lika mysigt! :)
Middagen blev hos min mor, ohyggligt gott var det! Styrde sedan våran kos mot BastuBy för påhälsning och övernattning hos svärfars. Tråkigt nog skulle svärmor ut och jobba natt så vi hann inte umgås så mycke med henne igår, dock desto mer idag. Trevligt!

Imorgon väntar tvättning och storstädning av lägenhet, inte alls peppad men nu ska det göras!

Nu ska jag gå och äta en semla med J och sen blir det dusch och godnatt!
Ha det gött!
/ F

Förresten pappa, är min kamera hos er?
Kommentarer!
Postat av: Carola

Ja de är den! Va tur att du skrev ala pappa (annars hade ja fått skämmas:P / Caroll the plastic fantastic

Kommenterat - 2009-02-03 / 09:07:25
Postat av: Jesse

Asså du är ju inte bra på uppdatera här! Nu går det väl ganska bra men jag hoppas det blir bättring när bebisen kommer!!! =P

Kommenterat - 2009-02-14 / 23:41:04  | URL - http://minsonsmorsa.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej Gumman!! Självklart får du komma =)Jag har faktiskt tänkt bjuda dej men jag vet inte om det skulle vara jobbigt för dej. Du är såå Välkommen ; )

Vad kul att du oxå har en blogg nu har jag ännu en till och spana in ;)Kramiz

Kommenterat - 2009-02-16 / 10:22:55  | URL - http://nellylindgren.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: