2009-12-15 Tisdag...

2009-12-16 / 00:47:29
Hej. Eller Godkväll kanske passar sig bättre?

Några dagar sen jag var in här och skrev några rader.

Som alla vet så vann ju inte Calle idol. Hur mycket jag än ville att han skulle göra det så var det ändå Erik som stod där i slutändan :( Kan tala om att jag var bitter på fredagkvällen! Samma kväll som förövrigt spenderades med Jea, syster och Linus. Och Johannes och Tirias såklart.
Kände mej också ganska stolt att jag lyckades hålla mej vaken och vara trevlig med Jea till halv tre! :D Inte många kvällar jag lyckats med det sen jag blev mamma!

Lördagkväll har jag och Johannes myskväll, bara vi. Tirias somnade tidigt så vi myste ner oss i soffan och såg film, underbart! Inte ofta det händer. Tyvärr.
Tirias hade dock ingen bra natt den natten, ( så för mej fortsätter natten till lucia att inte vara någon positiv natt! ) han blev tokförkyld, kunde inte andas, hade hög feber och bara skrek till halvfem på morronen! Var INTE pigg på söndan kan jag tala om! Och JA för er som undrar så tog Johannes honom stundvis men då skriker han bara mer. Det är bara jag som duger nu för tiden...

Söndag blev en handlingsdag. Ingenting annat speciellt hände den dan.

Igår var jag på stan och inhandlade en del julklappar, denna gång med mamma. Råkade även köpa med mig en mjukisdress och en tomtepyjamas till Tirias fast jag lovat mej själv att inte handla mer '' onödiga '' saker till honom nu.
Jag bakade även saffransbullar igårkväll när vi kom från stan. När jag sen gick och la mej trodde jag att jag skulle dö av den smärta som infann sej i min nacke, rygg och mina axlar. Fy fasen!
Skönt att det mesta av värken var borta imorse när jag vaknade!

Denna dag spenderades också i stan och dom sista julklapparna blev köpta! Så nu är jag äntligen klar med det!
Skönt!
Nu ikväll har vi haft Albin och Liv på besök, mysigt var det! Och nu vankas det hängning av tvätt, en dusch och sen sängen. Längtar, ögonlocken börjar kännas tunga!

Har även förresten köpt en grej som gör att jag kan stoppa in bilder i datorn nu, insåg dock att typ 97% av alla kort som var tagna var på min son... Men det gör ju kanske inte så mycket. Slänger iaf in några styckna. Se och njut. ;)

Natti!

 

Chillar lite i mamma och pappas säng.

Lite sjuk...

Skitless på att hans mor ska fota honom hela tiden!

Sover i vaggan en sista gång innan den ställdes undan..

Ibland är blöjan liiiiiite tung ;P

Myser med moster Julia.

Ser förmodligen någon reklam på tvn. Han älskar reklam!

Momme knallade förbi med morgonrocken på som snabbt förvandlades till en snutte!







Spjuver!


Handlar lite :)



Bild från ikväll på min kära sambo och Liv.



Lillebror Albin.



Liv.



Detta är resultatet av bullar bakade på 2 liter mjölk ;)
Kommentarer!
Postat av: syster

nu uppdaterar du!!!!!!!!!!

Kommenterat - 2009-12-22 / 14:59:39
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: