2009-12-11 Fredag...

2009-12-11 / 06:53:13
Godmorgon!

Har sjukt ont i mina armar idag. Hur fasen kan man ha ont i varenda liten del i armarna för att man varit på stan och shoppat julklappar!? Är det ett tecken på att jag är otränad eller!? Kanske dags att börja göra någe åt detta isf!!

Hursomhelst. Har som sagt varit och släpat mina lurviga runt stadens affärer två dagar nu i hopp om att hitta julklapparna jag är ute efter. Med blandat resultat. Ena dagen var jag iväg med min mor och mötte sen upp Johannes. Inhandlade en del klappar då. Mest till Tirias kusiner. Och även en present till Ronja, också hon en kusin till Tirias.
Igår vart det en ny stadsvisit med farmor som inte varit på stan sen ungefär 10-12 år tillbaka. Hon var lyrisk när hon insåg att hon faktiskt klarade av det! :D Mycket trevligt hade vi och en hel del klappar till min kära son blev inhandlade. Tack farmor för det! :) Nu har jag bara kvar att handla åt mamma, rolle och albin så det känns skönt!

Var även på bvc igår och gjorde ett boeltest på Tirias. Klarade det galant! Lena, sköterskan, tycker att Tirias utvecklas i en välda fart! Känns bra att höra måste jag säga. Hann även med att väga och mäta pojken.
10235g står vågen på och mätstickan visar 77cm. Inte konstigt att jag tyckt att kläderna börjar vara lite små!
På måndag väntar ett besök på barnavdelningen på Lassa. Håller alla tummar för att UVI:n bara var tillfällig och att det inte är någe problem med njurarna!

Ikväll vankas det IDOLfinal! Jag hoppas verkligen att Calle tar hem hela skiten! Även om jag faktiskt är rätt säker på att det blir Erik som står som segrare i slutändan. :(

Kabeln till kameran är fortfarande spårlöst borta så jag kan inte lägga in några bilder nu heller, men ikväll kanske..! Om nu Johannes kommer hem med en ny sladd vill säga. Hoppas, hoppas, hoppas!

Ska passa på att vila lite nu medans lilleman också gör det.

Ha en bra dag.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: