2009-12-08 Tisdag...

2009-12-08 / 10:39:14
Godmorgon!

Har just vaknat, lyckades få mej en sovmorgon idag tack vare att man min kära lilla son inte vaknade förns nu! :O :D Skönt var det iaf. Känner mej hyffsat utvilad faktiskt!

I helgen har det hänt en del. Både roliga och absolut inte roliga saker. Det absolut inte roliga tänker jag inte gå in på här. 
Men jag håller tummarna att det går bra!

Nu till det roliga! Helgen har spenderats i byn. Umgåtts med svärfars och resterande av Johannes familj.
Fredagkväll åkte vi förbi Jocke och barnen och gjorde pepparkakshus, mysigt var det!

När husen var klara begav vi oss tillbaka mot byn för middag och Idol! Skit vad spännande det var! Är dock en aning ledsen att Tove åkte ur, hade hoppats på att Erik skulle åka! Även om han gjorde Run to the Hills jättebra så sjunger han faktiskt otroligt falskt så fort han sjunger en lägre ton! Kan dock glädjas åt att Calle gick raka vägen till final! :D

Lördag morgon steg vi upp ganska tidigt allihopa och svärmor startade upp köttsoppan! Johanna, Ante och Ludde kom och skulle äta och då efter en stund blev det lite spännande! Johanna, Johannes syster,  hade börjat få lite förvärkar på morgonen som tog fart ganska ordentligt lite mer mot eftermiddagen. Så vi klockade värkar, åt soppa, fikade och skickade sen iväg dom till förlossningen! :D
3-4 Timmar senare ringer telefonen och en liten kille har entrat världen! :D Tirias är alså inte minstingen längre! Helt plötsligt är han storkusinen! :P
Nu längtar vi bara efter att få träffa och snusa det lilla livet!

Söndag åkte vi hem och grattade mamma som fyllde år! Gott fika och trevligt att träffa delar av släkten! :)
Och JA mamma, tårtan var god! :D

Gårdagen spenderades hemmavid. Bakade en kaka och umgicks med syster, bror och Sandra.

Idag händer det nog lika lite som igår och resten av veckan är ännu oplanerad bortsett från något stadsbesök för inhandling av julklappar. :)

Nu ska jag försöka roa min son lite grann som just druckit upp sin flaska och ligger här brevid och pratar.

Ha en skön dag!

Hittar förresten inte kabeln så jag kan föra över bilderna så jag måste vänta tills Johannes kommer hem och se om han vet vars den håller hus. Förbannat! Men håll ut, bilder kommer!

Update: Hittade iaf mobilkabeln så jag slänger in någon gammal bild iaf :)

Våran lilla djävul ;) ( och en äcklig mustasch i bakgrunden ;P )

Tittar på Bumbibjörnarna!



Sover skönt i soffan hos momme.





Lite nyvaken.



Glad på morgonkvisten!



Så även här..!



Myser lite med datorn ;)
Kommentarer!
Postat av: matilda

Sötnos där..:)

Grattis till tillökningen i familjen...;)

Kommenterat - 2009-12-10 / 11:03:36  | URL - http://familjenlovgren.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Oj så söt man får vara då... =)

Kommenterat - 2009-12-10 / 16:05:29  | URL - http://jjeeaa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: