2009-12-01 Tisdag..

2009-12-01 / 15:22:20
Dålig update som vanligt.
Sen sist har ju Johannes, som jag skrev i förra inlägget, fyllt år i helgen! Hans familj kom och grattade honom på lördan och min familj komme på söndan. Mycket trevligt, även om det blir lite fullt här i lägenheten när alla kommer samtidigt :)
Igår gjorde vi inte så mycket.. Gick en prommis med Matilda och Elvis på morgonen och sen blev det hem och röja lite tvärt, pappa och Albin kom förbi och helt plötsligt var bakningen var ett faktum. Bakade kokosrutor. Första plåten blev totalt misslyckad trots att jag gjorde exakt som receptet sa att man sku göra.. Blev skitförbannad och ställde mej och gjorde en ny plåt som inte heller den blev som den skulle men dock ändå ätbar. Hoppas att Johannes kompisar kommer förbi någon dag och äter upp den ;)

Idag har det varit ganska lugnt. Mamma och broder var förbi en sväng på förmiddan och nu i afton ska jag och Johannes åka upp på solbacken för att inhandla diverse nödvändigheter =)

Julia kommer snart in genom dörren så jag kanske ska kliva upp ur sängen nu..?=)
Hon har förövrigt flyttat hem nu! Tokmyyys!

På återseende.

Bilder kommer förresten också, ska bara idas föra in dom i datorn. gör det nog ikväll.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: