2009-08-26 Onsdag..

2009-08-27 / 08:47:03


Tirias har hunnit bli fyra månader och fått smaka lite olika puréer och bär. Bilden ovan är från när han fick smaka puré första gången. Det uppskattades faktiskt, även om det kanske inte ser så ut på bilden. :)



Badat är något som han har gjort mycket på sista tiden. I diskhon hos momme och farmor. Något som han verkligen älskar! Förstår dock inte varför han varje gång måste sätta upp tårna på kanten..?



Toan har vi också hunnit med att prova sitta på. Gick bra det också.



Myst har vi gjort massor!

Har förrutom det här ovanför även varit och flyttat in lillasyster i Robertsfors.
Måste erkänna att det känns lite konstigt att hon inte bor hemma hos mamma längre.
Jag saknar henne faktiskt. Mycket.
Tur hon kommer hem på helgerna.
Vi har varit i BastuBy hos svärfars och bott en vecka och bara slappat och haft trevligt.
Jag har även påbörjat min kamp mot vikten! Nu jäsiken ska kilona bort!
Tungt är det, men jag kämpar på! Hoppas bara på att blåsorna som flyttat in på mina fötter bestämmer sej för att flytta ut snart. För gott!

JO! Jag har ju inte berättat om våra nya husjävladjur! Eller nu är det bara en kvar men..
Johannes var ju iväg en sväng söderöver för ett tag sen och tror ni inte att han kommer hem med en spindel!?
EN SPINDEL! Ibland undrar jag om han har någon hjärna överhuvudtaget!
Inte nog med det. När han vart hemma nån dag ringer han syster och berättar glatt att hon hittat en ännu STÖRRE spindel som hon fångat i en burk till Johannes. Helt plötsligt hade vi två spindlar!
Johannes var glad, jag var inte riktigt lika glad!
Hursom har iaf den ena av dom dött så en är ju borta iaf.. Bara en kvar...



Bilden ovan är som ni kanske förstår våran nya inneboende.

Orkar inte skriva mer nu. Detta inlägg har tagit mej 1,5 timmar att få ihop pga segt internet.
Återkommer med vidare uppdatering senare.

Godnatt!
Kommentarer!
Postat av: Malin

Du kanske måste "råka" spraya en hel flaska radar på det lilla äcklet!

Det hade jag gjort om min sambo hade kommit hem med spindlar:P

Kommenterat - 2009-08-27 / 09:40:33
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: