2009-08-03 Måndag...

2009-08-03 / 22:51:07

Måste erkänna att jag blev förvånad när jag nyss insåg att jag faktiskt verkar ha några få, men trogna, läsare trots att jag är så fruktansvärt inte duktig på att uppdatera här.

Hursomhaver så har jag känt att jag inte riktigt orkat med bloggen nu ett tag så därav min frånvaro.
Men här är jag, tillbaka och på´t igen! :)

Har under tiden jag pausat härifrån som vanligt spenderat ofantligt mycket tid med våra familjer.
Främst min egen lilla familj
.
Johannes har varit hemma och ledig och vi har bara myst och haft det bra. Vilket har behövts.
Tirias växer så det står härliga till. Stor börjar han bli nu lillhjärtat, sist jag var på bvc med honom vägde han 6250 och var 67,5cm lång.

Senaste veckorna har bl.a innehållit:
Firande av lillebror som fyllde år i juni.
Grattande av far som fyllt gammal ;)
Fiske i Falmarksforsen.
Husvaktande i BastuBy.
Tripp till Haparanda och Ikea.


Johannes ledighet är nu över för ett tag och jag är åter gräsänka. Han åkte idag. Längtar efter honom redan.
Känns tomt här hemma. Tur min kära syster håller mej sällskap. :)

Dags att försöka få isäng lilleman.. och mej själv för den delen.

Godnatt!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: