Torsdagkväll..

2009-04-23 / 23:12:29
Godkvällsan!

Dagen har varit... bra.
Distriktan kom som sagt på besök och gav oss lite böcker och skrev i Thirias journal.
Rent runt naveln på honom gjorde hon också.

Blev dock ingen tripp till farmor. Hon kom nämligen som skjuten ur en kanon in här i hallen efter att hon hälsat på farfar på lassa. Men det var trevligt! :)

När farmor fått skjuts hem blev det middag och sen en promenad till pappa och Carola.
Jag, Johannes, Thirias, Julia och Märta var dom som knallade iväg.
Eller ja, Thirias knallade ju inte såklart men.. Äh.. Ni fattar?

Nu iaf så skulle min kära sambo baka lite bröd. Gick inte riktigt som planerat och en lång radda med inte så fina ord hördes inifrån köket. Jag gick inte dit.
Jag ropade istället lite försiktigt härifrån datorn och frågade vad som hänt och fick en lång radda fula ord som svar.
Jag tror jag håller mej på avstånd en stund till :P
Har iaf sett att han burit halva köksinredningen ( okej, lite överdrivet ) till duschen så det ska bli spännande att se lite senare vad som riktigt hänt därinne :)

Nu ska jag gå och pussa upp min älskade lilla son en sväng.

Skriver väl säkert en sväng imorn.

Godnatt kära läsare!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: