2009-04-13 Måndag, Annandag påsk, Bf+17.

2009-04-13 / 10:05:45
Visst fasen är det annandag påsk idag?
Har inte riktigt koll...

Hursomhelst..

Hej!

Som ni kanske förstår så har fortfarande inte någon bebis dykt upp här i familjen.
Känner mej faktiskt, trots detta faktum, vid ganska gott mod idag.
Var ju upp igår igen på förslossningen på kontroll.
Lilleman verkar må jättebra därinne i magen.
Antar att det bara är att vänta ut honom iom att jag inte vill bli igångsatt heller.
Har egentligen kommit på att jag inte ens vill gå igenom förlossningen så det är lika bra han stannar någon dag till så jag hinner vänja mej lite till vid tanken..
( Ja, jag vet att jag har haft över 9 månader på mej.. men ändå.. )

Sovit kanonbra inatt har jag gjort också. Förhoppningsvis kanske jag har någon ork att slutföra projektet jag påbörjat här hemma idag. 
Har dock fått order från både bm och läkare att jag ska vila, vila och återigen VILA!
Men vadå.. Hur kul är det!?
Ska nog iaf starta med att väcka Johannes och äta frukost. Magen börjar göra sej hörd nu.

Återkommer. Kanske.

Hejdå.



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: