2009-04-07 Tisdag...

2009-04-07 / 15:06:02
Hej hopp!

Gick bra hos bm igår. Hade dock lite högt bt men det såg bra ut idag när jag var dit igen.
Spenderade min dag hos min mor igår. Kvällen likaså.
Vi åt pizza och myste på.

Gick och la mej tidigt igår och somnade typ innan jag ens landat med huvudet på kudden.
Trots detta så är jag mer död än levande idag. Konstigt.
Märta är ju också hemma nu igen. Så otroligt mysigt att ha henne strosandes häromkring.
Hon kommer dock att få åka tillbaka till farmor på torsdagkväll igen.

Ska så småningom bege mej ut på en liten promenix i det otroligt härliga vädret!
Men jag ska se klart Så ska det låta innan jag gör någonting annat.

På återseende!

Kommentarer!
Postat av: Jesse

ååh vad jag längtar efter bebis..jag kan nästan känna lukten av sötproppen redan..=)

Kommenterat - 2009-04-07 / 20:05:32  | URL - http://minsonsmorsa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: