2009-04-03 Fredag...

2009-04-03 / 19:25:47
God afton!

Bf+7 idag...

Blev aldrig att jag skrev någe mer igår.
Hade ingen ork.
Hursom så blev det iaf bullbak. Johannes vaknade till liv och peppade igång mej.
Vi satte alså fart med att baka bullar på 2 liter.
 Många bullar blev det. Och goda.

Blev också att tvärsticka iväg till farmora för att lämna lillstumpan.
Inte för att vi sku åka till förlossningen utan för att farmor känner sej lite ensam nu när farfar ligger inne på sjukan.




På kvällen gick Johannes och Danne ner i källaren och skulle träna lite och jag själv satt kvar uppe i lägenheten och fick besök av min underbara vän Kristina!
 Hur mysigt som helst att spendera en kväll med henne.
Hann även också innan hon komme baka en dubbel sats med chokladmuffins :)

Idag då? Vaknade till liv vid 09 imorse. Blev en snabb dusch och fick sen besök av Carina. Trevligt!
Snackade lite skit och drack en kopp kaffe.
Blev senare att åka och hämta farmor och syster och styra våran kos mot lasarettet för att hälsa på farfar.
Trevligt att se honom så pass pigg som han ändå var, trots att man innerst inne vet att han egentligen inte är speciellt pigg och kry.
 Men han håller iaf modet uppe denna man och skrattar och har sej.
Länge sen man såg den sidan av honom.



Middagen blev sen hos farmor och nu är man äntligen hemma och ska spendera kvällen i soffan framför
 Så ska det låta och Talang 2009

  

Ser framemot att få lägga mej raklång och inte göra någonting alls. :)

Nu ska jag gå och pussa upp min älskade sambo och mysa ner mej i soffan.
Ha en trevlig kväll gott folk! Det ska jag ha!

Tjilops!


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: