2009-04-02 Torsdag...

2009-04-02 / 10:06:21
God morgon!

Bf+6 idag. Alså ingen bebis fortfarande.
Börjar vara ordentligt less nu. Och det är bara förnamnet!
Hade tänkt att jag skulle baka bullar nu på morgonen, men kroppen sa att jag verkligen inte borde det så för tillfället så lyssnar jag på den. Får se om det blir bullbak senare under dagen istället.

Svärfars var här igår och hälsade på. Middag och presenter hade dom med sej också. Mycket trevligt! Länge sen vi träffade dom och nu lär det dröja ett bra tag tills nästa gång. Dom åker nämligen på den årliga fjällentrippen ( som vi också skulle ha följt med på egentligen ) på måndag och stannar borta hela veckan.

Farfar är sjuk också. Mycket sjuk.
Pappa skulle visst på nåt möte uppe på lassa idag med farfar och nån läkare och få veta farfars 'dom'..
Hoppas att han inte är så dålig som vi befarar att han är.
Men det är nog troligt :(

Ska gå och krypa ner en sväng hos älsklingen nu.
Återkommer kanske senare under dagen om jag har någe värt att skriva.

Hej.



Kommentarer!
Postat av: Jesse

hej gumman,hoppas allt är bra =) asså jag har fortfarande inte sett nån lapp eller nåt i norran om bytardagen..men jag sökte på det på google och då fick jag upp en sida och där står det att dom har öppet 9-13. vet inte om det stämmer men tänkte bara säga till..jag kommer nog fara dit då i så fall..inge kul och komma tio om dom öppnar nio..då är väl allt borta..=P

Kommenterat - 2009-04-02 / 21:35:37  | URL - http://minsonsmorsa.blogg.se/
Postat av: therese

åh va jag lidet med dig, vet juh hur tungt det är att gå över sitt datum och jag hade hoppats du skulle slippa de..

Hoppas pojken tittar ut SNART i.a.f (dock ite söndag för då fyller Theodor år) =p

Good luck gumman

Kraaaam

Kommenterat - 2009-04-03 / 13:41:07  | URL - http://frombergkvist.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: